تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

آموزش مهارتهای بازاریابی-seo-آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی-email marketing-ایمیل مارکتینگ-تبلیغات

آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

اعظم
آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی آموزش مهارتهای بازاریابی-seo-آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی-email marketing-ایمیل مارکتینگ-تبلیغات
تسکولو چیست؟

نرم افزار تسکولو

با تسکولو می‌توانید پروژه ایجاد کنید و به هر تعداد که خواستید فهرست کاری در نظر بگیرید. با تسکولو کار کردن با صدها فهرست سریع و آسان است. هر فهرست کاری قسمت‌هایی برای انجام، در حال انجام و انجام شده دارد که پیگیری وضعیت کارها را ساده‌تر می‌کند. مسئولیت انجام کار‌ها را به افراد تیم خود بسپارید، زمان تحویل را معین کنید، به آنها فایل پیوست کنید و دیدگاه بنویسید.

با استفاده از فیلتر‌های از پیش تعریف شده تسکولو، کارها را بر اساس مسئول، زمان تحویل، برچسب و ... ببینید. می‌توان با کمترین معطلی با تیم خود همکاری کنید و ببینید هر کسی روی چه کاری فعالیت می‌کند و از انجام کار تکراری جلوگیری کنید. همچنین زمان کاری خود را روی کار‌هایی که مسئولیت انجام آنها با شماست ثبت کنید و براساس آنها گزارش‌های دقیق بگیرید. به اعضای تیم خود پیام بفرستید و گفت‌وگو‌ها را نیز ذخیره کنید. می‌توانید به هر تعداد گفت‌وگو (چت) ایجاد کنید. گفت‌وگو‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا با افراد و گروه‌های مختلف تیم خود به صورت خصوصی صحبت کنید.

ایده موسسان تسکولو


فرهاد هدایتی و کاظم کشاورز را می توان دو جوان ایرانی موفق در راه اندازی استارتاپ دانست. آنها پروژه «Taskulu» را به همراه 4 نفر دیگر کلید زدند و پس از 2 سال تلاش و صرف وقت، سرانجام موفق به رونمایی آن شده و کاربران زیادی را چه از داخل و چه از خارج کشور برایش جذب نمودند.
در تصویر زیر اعضای تیم تسکولو را مشاهده می نمایید.

تسکولو

ما یک شرکت رایانه‌ای داشتیم و فعالیت‌های مرتبط با پروژه‌های آی‌تی انجام می‌دادیم. معمولا برای هر پروژه یک تیم متشکل از چند نفر همراه یک مدیر روی آن کار می‌کرد که برای تسریع کار از سرویس‌های مدیریت پروژه استفاده می‌کردیم. در این سرویس‌های آنلاین که متکی به اینترنت هستند نفراتی به عنوان اعضای یک پروژه به همراه شرح وظایفشان مشخص می‌شود. در این سرویس هر عضو می‌تواند کارش را مشاهده کند و مدیر پروژه را در جریان پیشرفت کار قرار دهد. سرویس‌های موجود محدودیت داشت و برطرف‌کننده همه نیازهای ما نبود و نمی‌توانستیم از روش عادی هم برای پیشبرد کار استفاده کنیم.

به همین دلیل به یک‌باره تصمیم گرفتیم خودمان از تجربه و مهارت فنی که کسب کرده بودیم استفاده کنیم و روی یک سرویس مدیریت پروژه به همان سبکی که کارمان را راه می‌انداخت، کار کنیم. این پروژه در ابتدا اولویت دوم‌مان بود، ولی دیری نگذشت که به هدف اصلی شرکت تبدیل شد و تصمیم گرفتیم جدی‌تر روی آن کار کنیم.

براساس گزارش انجام شده از فرهاد هدایتی هم اکنون 80% مشتری های این پروژه شرکت های خارجی هستند و اکثرا از کشور آلمان خواهان این پلتفرم می باشند.

در پست های بعدی مطالب بیشتری در مورد عوامل موفقیت پروژه تسکولو و توصیه های مدیران این پروژه قرار خواهم داد.



طبقه بندی: کسب و کار،
برچسب ها: تسکولو، taskulu، استارتاپ، فرهاد هدایتی، کاظم کشاورز، مدیریت پروژه آنلاین، جذب مشتری،

تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395 | 10:08 ق.ظ | نویسنده : اعظم یزدی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • تا نیوز