تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

آموزش مهارتهای بازاریابی-seo-آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی-email marketing-ایمیل مارکتینگ-تبلیغات

آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

اعظم
آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی آموزش مهارتهای بازاریابی-seo-آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی-email marketing-ایمیل مارکتینگ-تبلیغات

Keywords

این یکی از مهم ترین مکان این است کلمه کلیدی در آن قرار می گیردو نتایج جستجو عنوان صفحه شما است. برچسب عنوان باید کوتاه بین 6 تا 7 کلمه (20 الی 120 کاراکتر)باشد.
و هر صفحه عنوان مخصوص به خود را داشته باشد . کلمات کلیدی صفحات نبایستی یکسان باشند .

title عناصر کلمات کلیدی در تگ

کلمات کلیدی در URL ها کمک زیادی به جستو جو سایت می کند به عنوان مثال http://domainname.com/seo-services.html. که در آن " seo-services " است که عبارت کلمه کلیدی شما می باشد زیرا این لینک برای صفحه ای می باشد که در آن مطالبی در خصوص خدمات SEO موجود است. url بایستی شامل موارد زیر باشد :
توصیف کننده محتوای صفحه باشد .
کوتاه باشد
url صفحات استاتیک مناسب تر هستند .
بهتر است از به جای اعداد از حروف استفاده شود .
از کلمات کلیدی که مرتبط به صفحه می باشد در url صفحه استفاده کنید .
نام ساب دامین بایستی مرتبط با دامین اصلی و توصیف کننده محتوای آن باشد .
از فولدر بندی بیهوده بپرهیزید و نام فولدرها مناسب انتخاب شود .
به حروف بزرگ و کوچک حساس نباشید .
از اطلاعات اضافی استفاده نشود .

کلمات کلیدی در URL

 

متن قابل مشاهده است که به صفحه مورد نظر لینک می شود . موتورهای جستجو با توجه به متن لینک شده مسیر لینک شده را بهتر تشخیص می دهند . باید توجه داشت که لینک مربوطه با لینک های دیگر صفحه و محتوای صفحه هماهنگی داشته یاشد .
لینک ها 2 دسته هستند :
لینک داخلی : لینک به صفحات داخلی وب سایت.
لینک های خارجی : لینک به سایت ها و صفحات دیگر .

Keywords in anchor text

یکی دیگر از مکانی که کلمات کلیدی در نظر گوگل مورد شمارش قرار می گیرد.اما توجه داشته باشید که متن موجود دارای کلمه ی کلیدی داخل تگ باشد.کو چکترین تگهای H دارای اولویت می باشد.

قرار دادن کلمات کلیدی در تگهای H1,H2 و غیره

عنکبوت(spider) بعضی از عکس ها را نمی خواند بنابراین برای هر عکسی یک توصیف با استفاده از تگ alt قرار دهید که آن توصیف دارای کلمات کلیدی باشد.

Keywords in alt tags

علاوه بر کلمات کلیدی می توانید از عبارت های کلیدی نیز استفاده نمایید.مانند "SEO services" )خدمات SEO ( . توضیحات صفحات نبایستی یکسان باشند .

عبارت های کلیدی (Description)

استفاده از مترادف کلمات کلیدی به زبان انگلیسی برای سایت هایی که به زبان انگلیسی می باشند البته مترادف به زبان های دیگر در جستو جو به حساب نمی آیند.

مترادف (Synonyms)

قرار دادن متن در داخل این متن نشان دهنده اهمیت آن می باشد که توجه موتورهای جستجو را به خود جلب می کند .

تگ b

استفاده از متا تگ برای توصیف سایت بکار می رود. یکی دیگر از مزیت های متاتگ این است که هنگامی که سایت شما جستو جو می شود در همان صفحه توصیف سایت شما دیده خواهد شد. طول توضیحات (Description)بایستی بین ا100 الی 200 کاراکتر باشد .

Description metatag

این تگ در جستجو جو گوگل بسیار مهم است . و به طور منطقی بین 20 الی 120 کاراکتر می باشد.

Keywords metatag

اگر سایت شما دارای زبان خاصی می باشد این تگ را خالی نگذارید.

Language metatag

این تگ بازدید کنندگان را به سایت دیگر شما هدایت می کند.این تگ زمانی کاربرد دارد که شما به طور موقت دامنه تان را تغییر داده اید و می خواهید کاربران را به وبسایت جدید هدایت کنید

Refresh metatag

 

کاربرد متا تگ Title و Description - عکس


برچسب ها: تاثیر متاتگ ها در سئو، متا تگ، تاثیر تگ و دسته بندی ها در سئو، سئو و متاتگ ها، آموزش سئو و بهینه سازی سایت، متا تگ ها و موتورهای جستجو، متا تگ ها برای بهبود سئو،

تاریخ : جمعه 28 آذر 1393 | 08:04 ب.ظ | نویسنده : اعظم یزدی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • تا نیوز