تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

آموزش مهارتهای بازاریابی-seo-آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی-email marketing-ایمیل مارکتینگ-تبلیغات

آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

اعظم
آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی آموزش مهارتهای بازاریابی-seo-آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی-email marketing-ایمیل مارکتینگ-تبلیغات
برای یک وبمستر یا وبلاگ نویس، میل به افزایش آمار بازدید از سایت و رونق به کسب و کار در تجارت الکترونیک کاملاً امری طبیعی است. به همین دلیل نیز بسیاری از این افراد به دنبال روش‌هایی هستند که با استفاده از آن سایت و فروشگاه آنلاین خود را برای موتورهای جستجوگر که می‌توانند بیشترین مشتری را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند بهینه سازی (سئو) کنند. یکی از مواردی که در بهینه سازی داخلی سایت معمولاً برای وب مسترهایی که خود کار سئوی سایت خود را انجام می‌دهند جای سؤال دارد، چگونگی استفاده از متا تگ کلمات کلیدی و یا همان Meta Keywords Tag در کدهای HTML و مقدار تأثیر این فاکتور در رتبه بندی صفحات سایت آن‌ها است که در این نوشته از ماهان سورف به صورت کامل به آن می‌پردازیم.

متا تگ در سئو

در اینجا لیستی از عوامل موثر بر رتبه بندی خود را با گوگل، بینگ، یاهو و دیگر موتورهای جستجو می باشد
. این لیست شامل عوامل مثبت، منفی و خنثی است ، چرا که همه آنها وجود دارد . در اینجا توضیحات دقیق تر از کلمات کلیدی، لینک ها، متا تگ ، افزودنیها ویژوال، و غیره را برای شما در نظر گرفته ایم.
متا تگ ها نقش بسزایی در رتبه بندی سایت دارد که در اینجا به توضیحات تگها می پردازیم
.

تاثیر متا تگ ها در سئو

ادامه مطلب - جدول کاربرد تگ ها


منبع : برگرفته از  help.azaranweb.org و www.mahansurf.com

برچسب ها: تاثیر متاتگ ها در سئو، متا تگ، تاثیر تگ و دسته بندی ها در سئو، سئو و متاتگ ها، آموزش سئو و بهینه سازی سایت، متا تگ ها و موتورهای جستجو، متا تگ ها برای بهبود سئو،

تاریخ : جمعه 28 آذر 1393 | 07:18 ب.ظ | نویسنده : اعظم یزدی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • تا نیوز