تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

آموزش مهارتهای بازاریابی-seo-آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی-email marketing-ایمیل مارکتینگ-تبلیغات

آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی

اعظم
آموزش بازاریابی مجازی اینترنتی آموزش مهارتهای بازاریابی-seo-آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی-email marketing-ایمیل مارکتینگ-تبلیغات

CRM

تعریف
CRM
- به روش نرم افزاری اطلاق می شود که به سازمان کمک می کند به شیوه ای سازمان یافته ارتباط با مشتریانش را مدیریت کند.
- مدیریت ارتباط با مشتری فلسفه ای در کسب و کار است که دورنمای سازمانی را در تجارت با مشتریان ارائه می کند.

چهار مرحله کلیدی CRM توسعه مشتری، کسب مشتری، حفظ مشتری، تمایز مشتری می باشد که اهمیت حفظ مشتری از همه بیشتر می باشد.
حفظ مشتری در CRM

امکانات نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

1- مدیریت اطلاعات
2- دفتر تماس
3- مدیریت ارتباطات
4- سیستم یادآوری
5- سیستم هوشمند ثبت اطلاعات
6- سیستم مدیریت سفارشات و قراردادها
7- سیستم مالی مشتریان
8- سیستم گرید بندی مشتریان بر اساس استراتژی سازمان
9- سیستم وظایف امور محوله
10- سیستم قرار ملاقات
11- سیستم جلسات
12- امکان ارسال فکس و ایمیل به یک مشتری یا گروه مشتریان
13- سیستم پیام کوتاه و سیستم گزارشات پیام کوتاه
14- سیستم گزارشات عام ، مدیریتی و فروش
15- سیستم خدمات پس از فروش (سیستم مدیریت اطلاعات - سیستم مدیریت پیگیری خدمات پس از فروش - سیستم داشبورد مدیریت و گزارشات عملیاتی)
16- سیستم مدیریت انتقادات پیشنهادات و شکایات
17- داشبورد هوشمند


برچسب ها: مدیریت ارتباط با مشتری، CRM در بازاریابی اینترنتی،

تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1393 | 05:38 ب.ظ | نویسنده : اعظم یزدی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • تا نیوز